HAPPY BIRTHDAY


Fredag, detta brukar vara den heliga dagen då man kan se fram emot två dagars ledighet och bara softa. Men denna vecka så är ju inte det fallet. Eftersom kineserna har en ledigdag den 4 april (vilket är onsdag) så har dom bestämt att vi går skola nu i helgen och vara ledig på måndag och tisdag i stället. Det funkar faktiskt :) Förutom att det är fredag så är det även startskottet på 'de tre födelsedagarna', kan låta som en saga men jag tror bara att det är bra planering.

Så grattis på födelsedagen pappa, var det 35 du fyllde? Haha för mig kommer du alltid vara 38 eller 39 så det är kört för din del att någonsin komma upp till 40. Hoppas du har en trevlig födelsedag och att aik vinner, och jag vet att du önskade dig ett grillsätt i födelsedagspresent, men du får vänta och se vad det blir för något tills jag kommer hem, Puss & Kram / Johanna


Flowers for you, så medan du väntar på paket pappa kan du njuta av en bukett med blommor, visst är dom fina? Och kan tala om att dom doftar underbart gott ^^

Nu är det bara två dagar kvar innan min födelsedag och sen en dags vila innan det blir brorsans, hoppas han också kan se det fina i en puss och en kram från Kina ^^ Hoppas det blir lite bio på söndag. Jenny var sugen på att följa men hon jobbar som sagt 6 dagar av 7 så det blir kanske att åka hem till henne och se på lite film vilket det också är trevligt.

The Chinese word of the day: Födelsedag 生日 shēngrì


Kommentarer
Postat av: Emelie

Massa födelsedagar på G minsann =P Hoppas du fick en trevlig födelsedag där borta i Kina iaf gumman! =)

2012-04-03 @ 19:46:01
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback