BILLIARDS

I helgen blir det nog att ta det rätt lungt har ju varit så mycket festande senaste tiden tycker jag. Ska se om jag kanske kan dra med mig några av dom andra imorgon så vi kan hitta på något tillsammans, men är rätt säker på att jag inte har några pengar kvar på mobilen så vet inte riktigt hur jag ska få tag i dom. Har ingen aning om hur man gör för att fylla på men gissar att man kan gå till en affär peka på mobilen och säga 'har inga pengar', borde väl fungera ^^ Igår blev vi bjudna på middag av några killar från ett av de kinesiska programmen, tror det var broadcasting. Vi hade väldigt trevligt tillsammans, alla var väldigt trevliga och hade bra humor. Efter middagen följdes vi och spelade biljard, lyckades vinna en gång, men kan ju inte direkt säga att det var min förtjänst :P 








Det blev lunch ute idag. Köpte med mig lite nudlar och melonjuice.








Tjejen som satt brevid mig provsmakade all maten innan mig för att se om det var starkt, var det inte det så var det okej för mig att smaka... vi hade inte samma synsätt på vad som är starkt och inte...











Superproffset spelar.



Ikväll har jag köpt med mig ett lager gott till rummet, det västerländska godiset dom har här är typ snickers och Kinder ägg choklad (som är min favorit ^_^) har även hittat en chipssort som inte har skaldjur, kyckling eller lotussmak. Har ju tyvärr sett klart alla avsnitt av Vampire Diaries så jag vet inte vad det blir för nått ikväll, kanske kinesisk TV eller nått.


The Chinese word of the day: Choklad 巧克力 qiǎokèlì


Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh va gott allting ser ut!! Skulle gärna smaka ;)



Jag ska faktiskt tatuera mig imorgon och jag har definitivt bestämmt vad jag ska göra!! :D

2012-03-11 @ 15:42:53
Postat av: Anette

Hej Johanna!

Om du ser det här kan du väl vara snäll och mejla mej så fort som möjligt (ang. om du vill ha något speciellt nerskickat) :)

2012-03-12 @ 09:46:12
Postat av: Emelie

Ser verkligen ut som du har det jättekul där borta, så kul och spännande att vara med om att bo i ett annat land, man får vara med om så mycket nytt =D

Haha, jadu, asiaterna och vi västerlänningar har inte samma syn alls på vad som är stark mat, det märkte vi verkligen nu när vi var i Indien... >_< Satan va vissa maträtter va starka, de borde ju inte ha några smaklökar kvar med så stark mat tycker man! =O

2012-03-17 @ 14:30:58
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback