LIVE FROM SWEDEN



Lyckades hålla mig vaken i alla fall så nu sitter jag och ser på hockey. Började med att lyssna via webbradion men det är ju alltid roligare att se. Pratade med mamma på Skype och medan hon gick för att göra mat så ställde hon upp iPaden framför Tv:n så nu är det Hockey via Skype :D Sen hör jag hur dom lagar mat i bakgrunden och nu börjar magen kurra, skulle göra allt för lite hemmagjord mat just nu.




Haha diggar att det står 'Elitserien - Endast Med Canal+'. Jaha men här i Kina kör vi med Skype ^^

Just nu går det väldigt bra för Skellefteå, vi leder med 2-1, vi hoppas det slutar med vinst. Tror det blev förlust mot Luleå förra gången. Men nu är det tredje och sista perioden så det blir att hejja, dock inte så mycket så jag stör min rumskompis.

The Chinese word of the day: Hockey 冰球 bīngqiú


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, fan va roligt, sådär gjorde jag med min familj också då jag bodde i Frankrike; såg då på svensk tv via videochatten på msn xD

2012-03-17 @ 14:23:10
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback