ZOO MARKET UNDERGROUND

Så var det fredagen också ^^ Som planerat blev det att åka ut till zoomarket. Jag och Nickolas drog från skolan vid kl 2 och mötte därefter upp Adam, hans syster och faster vid marknaden. Adam hade hört från en kompis att tydligen skulle det finnas en underground marknad lite längre bort från Zoo market, så eftersom vi redan varit på zoomarket tidigare gick vi dit istället.  På detta nya ställe fanns det mest kläder, skor, smycken och väskor, ungefär som den andra marknaden, men detta ställe var enormt och det tog typ 3 sekunder innan vi tappade bort varandra.

Eftersom denna marknad stängde lite tidigare gick jag och Nickolas tillbaka till Zoo Market och shoppade loss där istället. Hittade allt jag kom dit för, så nu börjar jag äntligen känna mig nöjd, och ja kära faster hittade även lite stenar som jade, kristall (skitcool grön kristall) osv :)







Det blev mest kläder den här gången, gick även dubbelt så bra att pruta den här gången, vet inte om det är för att man blivit bättre eller att dom bara inte orkar tjafsa...





Efter många om och men blev det en LV börs, funderade på en i färg, men svart var nog den snyggaste.



Blev även middag med Nickolas, han visade mig 'det muslimska stället'. Här gör dom nudlarna medan man ser på, riktigt kul faktiskt.









Man kan även beställa in grillspett som dom grillar utanför restaurangen. Dom var mycket goda. Börjar längta efter sommar och grillat, majs, halloumi baconinlindad sparris mmhmm :)

Var helt slut när jag om hem och orkade inte ens öppna min chokladbit som jag köpt med mig hem. Det blev dusch med fotmassage och direkt i säng, vilket ändå var lika bra eftersom det var att stiga upp tidigt dagen efter eftersom det skulle bli utflykt till muren :)

The Chinese word of the day: Köpa mǎi


Kommentarer
Postat av: Anette

Hej Joppan! Handlade du kristaller, eller tittade du bara? Är jättenyfiken :)

Kram

Faster

2012-03-18 @ 09:52:46
Postat av: Emelie

Skulle också vilja shoppa loss på en stor och bra marknad, där man kan pruta för glatta livet =P Det fanns tyvärr inga bra marknader alls där vi var i Indien, supertrist =/

2012-03-18 @ 11:26:22
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV:Haha jooo det är väll en av dem jag snackat om ;) Jag är riktigt nöjd!! :D



Åhh Johanna!! Är så extremt avundsjuk på dej ;P MÅSTE nog ta och pallra mig till dig och shoppa ;) ;)

2012-03-18 @ 23:48:53
Postat av: Linda

SV:Haha jooo det är väll en av dem jag snackat om ;) Jag är riktigt nöjd!! :D



Åhh Johanna!! Är så extremt avundsjuk på dej ;P MÅSTE nog ta och pallra mig till dig och shoppa ;) ;)

2012-03-18 @ 23:49:30
URL: http://lnordmark.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback