BEIJING AQUARIUM - THE MOVIE

Här kommer videon ifrån då vi var på Beijing Zoo, men eftersom vi inte hann med så mycket av själva zooet så gjorde jag en film bara inifrån Akvariumet. Nästa gång jag drar till Zooet blir det film på pandorna istället ^^ Lägger även upp bilderna på souvenirerna jag fick med mig hem. En väsk-tag, nyckelring, och ett sött litet armband :) Enjoy the movie btw.

 







Tycker denna var passande, om väskan kommer bort kanske den skickas till rätt världsdel i alla fall :)

Nu ska jag och Anna snart dra ut till Sanlitun, framförallt blir det smaskig sallad till middag men sen får vi se vad vi hittar på, ska i alla fall köpa mig ett par filmer och kanske ett filmfodral så jag kan få hem alla dessa filmer jag köpt senaste tiden. Ha det så länge.

The Chinese word of the day: Souvenirer 纪念品 jìniànpǐn


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, gu va söt du var med heliumet! xD

Härlig video, skulle gärna varit där med dig, akvariumet ser underbart ut! =D

Fina souvenirer =)

2012-05-16 @ 17:53:42
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback