FYRA I RAD - NEON STYLE

Bara för att jag vet att jag ska hem om cirka tre veckor och att jag redan har nog med grejer att försöka få hem så har jag fått lätt shoppingmani. Sam undrar om han ska följa mig till rehab. Okej så farligt är det inte, vill bara ha med mig mycket roligt när jag kommer hem till Sverige igen :)




Mini OPI i 4 mycket härliga neonfärger.


Nagellack är tyvärr lite tunga så måste nog ge bort mina större flaskor av dom jag använt nu under våren så inte planet störtar. Men kommer definitivt ta med mig småflaskorna :)

The chinese word of the day: Neon 霓虹 níhóng


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, förstår din shoppingmani ;) Kina är ju inte direkt ett ställe man skulle åka till igen och besöka över typ en helg eller så, så man vill ju passa på att få med sig så mycket som möjligt hem =)

Lycka till med packningen, I think you'll need it ;)

2012-05-31 @ 00:53:25
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Elle

ÅÅÅÅH, OPI :(

2012-05-31 @ 18:52:46

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback