HAPPY HOUR

Idag har det varit VARMT ute. Precis en sån där dag då man egentligen bara måste få ha tillgång till en strand. Men nej detta är Kina så ingen strand, inget hav och absolut inget bad. Jag och dom trevliga stockholmsbrudarna drog istället ut till Sanlitun för lite middag på Blue Frog, vilket är en väldigt trevlig Amerikansk restaurang. Gud storleken på dom burgarna alltså :)









Jag valde hamburgaren The Mexican som hade köttfärsås med spicy tacokrydda på. Så nära tacos man kan komma här.

Och ingen bild på mig idag, jag såg nämligen riktigt hemsk ut. Vi började nämligen att gå till en Beauty Salon innan middagen där jag fick mina ögonbryn plockade, med tandtråd. Jag säger bara AJ, gud vad det gjorde ont alltså. Fick gå runt med glasögon resten av dagen eftersom jag blev riktigt röd, så ont har det inte gjort på länge att plocka ögonbrynen.

The chinese word of the day: Hamburgare 汉堡包 hànbǎo bāo


Kommentarer
Postat av: Emelie

Såg väldigt gott ut ;) Uffa, har hört att fixa ögonbrynen med tråd ska göra riktigt jäkla ont =/

Ser fram emot att ha taco- och mys filmkväll med dig då du kommer hem igen gumman! <3

2012-05-29 @ 00:30:47
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback