MEN IN BLACK III


Detta har varit en helt otroligt stressig vecka. Inte för att jag råkat ha mycket att göra utan för att det bara är 1 ½ vecka kvar innan våra Finals. Jag känner mig så otroligt nervös just nu, måste verkligen klara alla proven.  Men jag och Anna tog oss i alla fall tid att åka ut till Sanlitun för att gå på biopremiär av Men in Black 3. Ganska otroligt att dom drar upp den serien återigen, men jag gillar ju verkligen både ettan och tvåan så ville gärna se trean också :)











Kina är verkligen efter när det gäller filmer på bio, titta vilken annan film som hade premiär samma dag.

Filmen var faktiskt helt okej, lika mycket humor som i dom andra 2 filmerna. Gillade verkligen storyn, så filmen fungerade utan att förstöra MIB konceptet. Gillar ni MIB så tycker jag verkligen den var värd att se :) Tips kan ju vara att fixa hem Pitbulls låt 'Back in Time' som var med i filmen, den är utmärkt att springa till. Han har remixat en del av Dirty Dancing låten 'Oh Lover Boy'.


The Chinese word of the day: Men in Black 黑超特警组 hēichāotèjǐngzǔ


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh va roligt, den filmen är jag också sugen att se på, framför allt nu när du säger att den är bra =D Älskade ettan och tvåan jag också ;)

2012-05-31 @ 00:45:31
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback