SCHEDULE FOR DATONG


Jag vet jag vet har varit riktigt dålig på att skriva i veckan :/ Har faktiskt inte gjort så mycket kul, eller ja inte något som är värt att skriva om i alla fall. Om ni inte vill höra om dom nya trosorna jak köpt förstås?
Har typ pluggat och sett på serier, den där sidan hade verkligen allt + att det är kinesisk text så då får man öva på kinesiskan också, eller ja så koncentrerar man sig bara på serien ^^ Kommer vara ganska dåligt om uppdateringar nu i helgen också eftersom vi drar på en liten skolresa till Datong, som ligger i en annan provins. SÅ det blir 5 timmar buss imorgon, lite utflykter och 5 stjärning hotell :D






Drog till Silkstreet för att köpa ett par shorts inför resan. Passade då på att äta på Subway :)



Vi hörde att det eventuellt skulle regna så jag köpte ett paraply, skitgulligt :)

Ska lägga upp alla fina bilder antingen på söndagkväll eller på måndag, vi får se hur slut jag är efter helgen. Hoppas även att det inte kommer regna allt för mycket så det förstör resan, men tror inte det kommer vara någon fara. Så kul det ska bli att åka utanför Beijing. VI hörs när jag kommer tillbaka, Puss.

The chinese word of the day: Resa 旅行 lǚxíng


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh så roligt det låter, tror verkligen du kommer få jättekul, en kanonhelg! =D Njuuuut ;) (Själv jobbar jag i helgen, gillar att jobba men skulle gärna byta med dig ;))

2012-05-19 @ 21:01:01
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback