CESARSALLAD

Igår åkte jag, Anna, Cloie och hennes pojkvän ut till Sanlitun. Som sagt hade vi inga planer förutom att äta sallad på Element Fresh. Vi fick faktsikt vänta 20 minuter på ett bord, så mycket folk var det. Jag älskar verkligen sallad, men tyvärr tycker jag att alla sallader man äter i Sverige är lite torra. Åt cesar salladen, och den har en underbar vitlökssås till. Kommer nog försöka mig på lite roliga sallader nu till sommaren, det är riktigt fräscht under sommaren :)





Anna drack en underbar smootie (okej jag med, var tvungen att beställa in en jag också) som hette Raspberry Rage, ah så god den var :)



På kvällen har dom stora reklamskärmar som lyser upp hela Sanlitun 



Efter maten gick vi till videobutiken och jag köpte ännu mer filmer. Det är underbart att kunna se film så ofta som jag gör nu när jag köpt så många. Detta är nästan som att ladda hem haha. På kvällen såg jag två filmer, första var THOR och den andra The Reef. Funderar på att göra lite små recensioner av dom filmerna jag ser så kanske jag kan komma med lite små tips till er ^^ Om ni är rädd för hajar ska ni så inte se på The Reef, den var asläskig och väldigt verkligehetstrogen.

The Chinese word of the day: Äta 吃饭 chīfàn


Kommentarer
Postat av: Anette

Hej Joppan!

Passa nu på och ät riktigt "blöta" sallader, du vet att det är svårt att få tag på i Skellefteå ;).

Nu är det inte länge kvar innan du kommer hem, längtar :)



Kramis från faster

2012-05-13 @ 09:29:22
Postat av: Emelie

Gott med sallad =)

Du som köper så många filmer nu får gärna komma med recensioner och tips på bra filmer =D

2012-05-16 @ 17:56:30
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback