MONDAY AND BACK TO SCHOOL

Måndag, igen... Alltså hur många måndagar kan det finnas på ett år? Skulle vilja ta bort dom helt och hållet. Fast ja denna måndag har varit rätt chill må jag säga och förutom plugg har jag tagit det ovanligt lugnt idag. Har även genom skolans hemsida hittat en sida där man kan se verkligen ALLA serier som någonsin funnits helt gratis och bäst av allt dom behöver inte laddas innan man ser dom :) Jag såg klart alla VD som dom lagt ut och nu har jag börjat med en gammal klassiker. Buffy the Vampire Slayer, kommer ihåg att jag var helt tokig i den serien när jag var yngre och jag såg ett avsnitt varje onsdag efter ridningen, oh memories ^^

File:Buffy Season (1).jpg

Var nyss ute och sprang så köpte mig en flaska vatten, märkte då att det var coca cola's märke, vad äger dom inte nu förtiden?


Hade egentligen tänkt visa er ett roligt papper idag, men eftersom jag på något sätt lyckats slarva bort detta roliga papper (okej inte så konstigt med tanke på hur mitt skrivbord ser ut, men hur som helst) så jag får visa er det roliga papperet imorgon efter jag hämtat ut ett nytt :P Men då kan ni få kolla på den här istället. Mamma och pappa är det dags att påminn mig igen om att lärare är snälla och att dom är till för att vi ska lära oss saker? Jag tycker mer det ser ut som om dom verkligen är så onda som alla ungar säger att dom är.


 - As I see it if this teacher did not know a mile wa

Haha vilken lärare alltså.  "Haha wow.. just accept what the teacher says kids.. don't think for yourselves or you'll get detention. What is the world coming to...?" Jag trodde vi gick till skolan för att lära oss saker :P Haha som förälder skulle jag ge min unge en high five <3

The chinese word of the day: Lärare 老师 lǎoshī


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad är det för sida du hittat? =)

Oh, Buffy är så bra, mamma har köpt alla säsonger så har sett alla avsnitt en hel del gånger, älskar den serien ;D

Haha, fy fan vilken idiotisk lärare, wtf liksom =P

2012-05-16 @ 18:45:21
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback