SISTA MINUTEN SHOPPING

Ännu en shoppingtur ut till Pearlmarket, denna gång endast för att köpa presenter till släktingar och vänner väntandes där hemma. Nu har jag då flygbiljett så jag vet att jag tar mig hem. Skönt också att jag flyger härifrån den 18:e och kommer hemm till Skellefteå samma dag :) Hur som helst så blev det ju självklart inte bara presenter så efter en hel dags shopping blev det att vila benen inne på McDonalds. 










Det var hur varmt ute som helst, så jag svalkade mig med en Mocha Frappé, blivit helt beroende av Mocha senaste tiden :)









Kinas nagellacksbortagning suger, men hittade dessa våtservetter som tar bort nagellacket på två sekunder, och det är olja istället för sprit så den torkar inte ut och luktar faktiskt riktigt gott.





Tre i rad. Den blå och vita är nya.



Och kunde inte stå emot 'Frieza' klockan, så den följde också med hem.

Och ja jag kommer vara tråkigt. Ni får inte se presenterna jag köpt för då blir det ingen överraskning till dom där hemma. Men är själv ganska nöjd med de sakerna jag hittat. Har då börjat packa ner grejerna som ska skickas hem med båt. Dock kommer det ta cirka 2-3 månader så det blir bara saker som jag inte kommer att behöva under sommaren. Som min dunjacka till exempel ^^

The chinese word of the day: Klocka 手表 shǒubiǎo


Kommentarer
Postat av: Emelie

Roligt med shopping, fina grejer du hittade! =D

Åh, så du kommer hem den 18e alltså! =D Hur känns det? Det är förövrigt samma dag som jag åker upp till Sundsvall, blir där ca 1,5 vecka, över Midsommar och så =) (Trevligt btw att du inte missar Midsommarfirandet!)

Har också använt såna där våtservetter för nagellacksborttagning, tycker de är super!

Klart du inte ska visa vad du köpt, överraskningar är ju roliga ;)

Haha, förstår att du måste skicka hem saker med båt, såsom du shoppat där borta minsann ;) Men klart man ska passa på att shoppa när man bor i ett annat land, framför allt där det finns så fina grejer och är så billigt!

2012-05-31 @ 00:51:58
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Känns alltid nice att fräscha upp sig lite, hoppas et blev bra med färgningen och peelingen ^^

2012-07-11 @ 11:19:47
URL: http://emeylie.blogg.se
Postat av: Emelie

Men va tusan, nu hoppade det något i din blogg här; min senaste kommentar skulle ju vara på inlägget "Sommar-fräsch" som du skrev igår =S

2012-07-11 @ 11:31:58
URL: http://emeylie.blogg.se
Postat av: Emelie

Känns alltid nice att fräscha upp sig lite, hoppas et blev bra med färgningen och peelingen ^^

2012-07-11 @ 11:32:18
URL: http://emeylie.blogg.se
Postat av: Emelie

Nej nu gjorde den så igen, det verkar inte gå att kommentera din blogg riktigt =S

2012-07-11 @ 11:32:42
URL: http://emeylie.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback