PARTY WITH ALEXANDER MCQUEEN

It's Friday, Friday, gotta get down on Friday. Okej ingen favoritlåt direkt men det är i alla fall fredag. Och med fredag menas det att vi kan gå ut och festa. Men innan vi ens kunde tänka på att dra ut så var vi tvungna att ta tunnelbanan ut till silkstreet och äta lite lunch och få i oss lite energi inför det som komma skulle. Då ordet fest yttrades till mig så visste jag att jag först var tvungen att skaffa 'The Alexander McQueen clutch' som jag har gått och suktat efter sedan jag om hit, innan jag kunde åka någonstans. Den är bara så läcker, och ja eftersom jag köpte den, så kommer ni se varför.










Skitsnygga jeans från Miss Sixty, fick riktigt snygg rumpa i dom ^^ 





Astroboy T-shirt



And I proudly present, an Alexander McQueen production, made in China for poor students, *'THE CLUTCH'*







Då jag nu hade allt jag behövde så åkte jag och Anna ut till Sanlitun vid kl 23 för att parta efter att ha surat på taxichauffören då han försökt ge oss falska pengar så gick vi in på en riktigt nice nattklubb som hette Latte. Musiken var inte asbra och det var mest kineser där, men lite senare på kvällen hade dom riktigt coola live framträdanden. Sedan kom även en tjej fram till oss och började prata, och som dom flesta kineser kommenterade hon vårt utseende och frågade vart vi var ifrån. Det visade sig senare att det var nattklubbens manager och helt randomly och plötsligt fick vi VIP kort, Kul :)





New shoes :)







Vi drog hem vid 2-3 tiden och när vi kom hem visade det sig att några kompisar hade sin egen lilla fest på bron till vår byggnad. Så vi satte oss med dom ett tag och vilade fötterna, vi hade egentligen tänkt beställa lite fyllemat från Donken men det skulle ta 45 minuter innan vi fick den (tar 5 min att gå dit) så då orkade vi inte vänta utan gick upp till Anna istället och såg på Iron Man och åt lite Marabou, ahhhh så gott det var.

The Chinese word of the day: Känd 有名 yǒumíng


Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som du har det riktigt trevligt där borta, skulle också gärna vara där med dig alltså! =)

Väskan var riktigt snygg, I dig it! ;)

2012-05-06 @ 20:43:38
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Morsan

Vadå fyllemat har du blivit helt snurrig därborta?????

2012-05-08 @ 08:46:14

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback