THE END

Sovmorgon = Så härligt. Eftersom jag och Anna låg och såg på film till drygt 7 på morgnen eller jag gjorde det, Anna somnade efter drygt två minuter, så sov jag till typ 2. I taxin hem igår så pratade vi lite om vi kanske skulle gå på bio idag. Vi var båda fortfarande på så vid fyra drog vi ut till Sanlitun igen. Vi kombinerade vårat biobeök med en sväng förbi Element fresh för lite middag. Maten var asgod idag med, blev en Cesar Sallad och Apelsin/ morot/ ingefära juice (blir hungrig bara av att tänka på det.) Vi åt även en liten förätt bestående av tortillias och Guaccamole O.O Kan ni fatta tacos här i Kina?! Det var bara så himmelskt gott.














Sen blev det bio, och en film som jag har velat se jättelänge.









Sån här toa vill jag ha hemma :) Ska vi bygga om toaletten i år igen pappa?






Söta, karamelliserade popcorn, faktiskt ganska gott. Men kan inte jämföras med Svenska bio popcorn.


The Avengers var otroligt bra, ja ni måste gå och se den. Bra att jag hade sett alla filmerna innan jag gick och såg den annars hade jag som stackars Anna inte fattat mycket. Ända dåliga var att dom hade med fel Hulken. Det var inte Erica Bana (Hector i Troja) utan en annan snubbe (Matt i 13 snart 30). Jag gillar att det faktiska lutade åt att vara en komedi, den var otroligt rolig, så gå och se den människa!

Jaha nu kom precis min rumskompis hem med en tjejkompis som tydligen ska sova här, klockan är halv 3 på natten, båda duschar (blir exremt varmt och fuktigt i rummet då) påminn mig igen varför jag bor ihop med någon, jag har själv glömt.

The chinese word of the day: Roomate同屋 tóngwū


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, jag vill också se den filmen! Ska se till att se den i veckan! ;D

Såna där popcorn hade de i Frankrike också, ganska goda men svenska biopopcorn är ju så mycket godare ;)

2012-05-06 @ 20:46:53
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback