SUNNY SIDE UP


Alltså hela veckan här har varit som i 'utlandet', ja jag vet att jag är utomlands just nu, men jag menar som utomlands utomlands, alltså Grekland, Spanien eller Turkiet. SOL OCH BAD. Ja jag har i alla fall solat, låg nämligen och solade i drygt en och en halv timma i förrgår och gissa vad jag gjorde? Jo jag brände mig som satan, dock gick det över på en dag så nu är jag jävligt brun istället. Men för säkerhets skull så gick jag och Anna och köpte lite solkräm, solen här är helt annars än den vi har i sverige. Vi passade även på att köpa lite kläder, men visar dom en annan dag (I nästa inlägg kommer jag ha på mig en av klänningarna jag köpte ^^).











Nyaste Twilight filmen, 'Edward's Bad Choice'



Säger bara ett ord: BRUN

Det är faktiskt svårt att sola här i Kina utan att massa folk tittar (ställer sig och glor). Dom tycker att vi förstör vår fina vita hy, men jag menar fuck that jag vill ju vara brun. Det är oftast äldre som ställer sig i grupper och kollar på en, dom förstår verkligen inte varför vi vill vara ute i solen, men själv förstår jag inte hur dom kan vara ute fullt påklädda utan att dö, dessutom är paraplyn till för när det regnar.

The Chinese word of the day: Sol 太阳 tàiyáng



Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh va härligt med varmt och fint väder, vill också ha! Vill också sola och bli brun, är väldigt avis nu ;)

2012-05-05 @ 20:43:58
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Anette

Hej Joppan! Njut av solen. Här ligger det ett par cm snö :(, känns lite tråkigt. Som en skrev på fb: "Tur att man inte legat nedsövd ett par dagar, då hade man trott att man missat hela sommaren".



Kramar i massor

faster & farbror

2012-05-06 @ 10:30:19

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback