REFRESHING

Har bara tagit det chill idag eftersom det inte har varit lika bra väder som resten av veckan har varit, det har varit varmt men inte lika soligt, så jag hoppas den kommer tillbaka nu till veckan. På eftermiddagen tog jag en sväng förbi west gate så jag kunde fixa mina naglar, de flesta diamanterna hade ju trillat av. Dock bestämde jag mig för att inte göra nya utan istället bara köpa mig ett par snygga nagellack. Försökte hitta ett neon rosa och ett pastell rosa men hittade ingen jag riktigt ville ha, får kolla senare :)







Hittade även en ny ring.




Nu blir det lite filmmys, var ju ut till Sanlitun igår och plockade upp lite filmer. Ikväll blir det Sanctum. Måste även skriva en historia till imorgon om idiom eller vad det nu var. Ibland har jag verkligen svårt att fatta att dom ger oss läxer, men Anna trodde då det var detta vi skulle göra, så vi får se imorgon om det blir rätt eller inte. I veckan tror jag dessutom att jag ska åka antingen till himmelska fridens torg eller förbjudna staden.

The chinese word of the day: Nagellack 指甲油 zhǐjiayóu


Kommentarer
Postat av: Emelie

Blir lite avis på alla dina roliga äventyr, jag vill också! ;)

2012-05-06 @ 21:04:16
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback