BREAKING DAWN PART 2

Jaha så när gjorde jag det här då :P Jo förra tisdagen så var det ju äntligen (efter 2 månaders väntan, om inte längre) dags för premiären av Twilight, Breaking Dawn part 2. Först gick jag och Emelie och åt på TacoBar, och hade allmänt roligt med våra mobiler ^^ Sedan träffade vi upp Matilda utanför biografen där det var mil-lång kö. Dock hade vi jätte tur att vi slapp köpa popcorn och dricka eftersom bion bjöd på det, vilket vi blev riktigt förvånade över. Biljetten kostade typ 195 och då ingick alltså 2 filmer (både del 1 och del 2) plus då popcorn och läsk. Det var bra att se båda delarna eftersom jag glömt bort mycket från första (även om jag såg den på bio 2 gånger förra året). Breaking Dawn var helt okej, och även om jag längtat mycket efter den så var det tråkigt att det var sista gången man får se dom. Jag tyckte dom missade en otroligt massa saker i början, men då la dom även till en massa saker i slutet, att se karaktärer som man älskar dö kändes lite hårt. Men det var en supertrevlig kväll!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så här fin är jag när jag ringer till Emelie, och..
 
 
så här fin är hon ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Personalen hade även klätt ut sig, det var riktigt mysig stämning :)
 
 
 
Innan första filmen började så visade dom massa bilder från tidigare filmer, och även från sista delen.
 
 
 
Hehe några tjejer lyckades få med pojkvännerna, men mesta delen av besökarna var tjejer och dom 'instagrammade' för fullt :)
 
 
 
 
 
 
Vampyrerna var alldeles för bleka för att kunna fångas på bild ;P
 
 
 
Alla fick en smärre hjärtattack när den här visades och dom kom ut och började säga att dom var ledsna, men till slut fungerade det :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Såå mysig kväll, är väldigt glad att vi gick på det här tillsammans! =D <3

2012-12-04 @ 22:15:30
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback