CAFÉ LINNÉ

 
Vaknade upp till en riktigt fin morgon (hmr.. dag okej) tog mig friheten att sova ut riktigt ordentligt, typ 13 eller så :P Sen fick jag ett sms från Annika som frågade om jag ville följa henne och Bella till ett kafé och bara prata och  ha trevligt. Det var inte allt för långt att gå men det regnade dock ute så det blev en snabb promenad, men eftersom kafeet låg i den äldre delen av stan var det rätt mysigt att gå på kullerstensgatan bland alla små okända butiker. Eftersom jag inte ätit lunch så beställde jag först en lax&spenatpaj med en Latte. Och efter ett par timmar så beställde vi alla lite efterrätt. Jag tror vi satt där ca 6 timmar, men vi hade så otroligt trevligt, och slapp tänka på läxa. På tal om läxa så klarade jag min tenta i klassisk kinesiska, not bad at all :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var lite mörkt (men mysigt) inne på kafeét, så det blev rätt mörka bilder, men maten var verkligen god. Och seriöst dom hade världens största kakor där, dreggel!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Åh gu va mycket gott det fanns på det där caféet då, ge mig! =O

2012-12-04 @ 22:22:51
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback