DON'T TRY THAT SHIT WITH ME!

Ja det känns att man är tillbaka hemma hos mamma och pappa. Blev att stiga upp relativt tidigt, duscha och gå ut med hunden innan vi skulle upp på Maxi området. Det är riktigt soligt och bra väder här uppe med, trodde faktiskt det skulle vara dåligt väder, mamma skickade några bilder med snö så hann bli riktigt orolig. Men det var skönt att ta ut Molle på en prommis, man kan ta så fina bilder nu när det är höst, så härliga färger ute när solen skiner.
Jag, mamma och pappa åkte då upp till Maxiområdet och gick först och åt Thaimat inne på Lakkapää, lika gott som vanligt, har aldrig ätit där, men under festivalen brukar dom ha thaimat nere på stan. Sen blev det in på Rusta och kolla tapeter, Ö&B och köpa lite grejer inför Halloween, sprit på bolaget, men när mamma skulle in och köpa vantar orkade jag inte traska runt i mina högklackar så väntade i bilen. Helt plötsligt gungar bilen till och jag ser att det är en gubbe som har kört in i vår bil, men det värsa är att han inte stannar utan fortsätter köra in i bilen. Självklart går jag ju ut ur bilen för att prata med dom. Men seriöst vet ni vad dom gör? Jo dom går iväg in på affären. Jag står typ bara och gapar av förvåning, men ringde pappa för att be honom komma ut och kolla. Blev lite arg på mig själv, skulle självklart ha pratat med dom, men blev bara så paff. Men vi gick in och hämtade dom och tog deras nummer, dom "visste" inte ens att dom kört in i oss, haha yeah sure hela bilen gungade. Men eftersom jag var klädd som en värsta storstadsbrat så gissar jag dom chansade på att jag hade en ung kille som inte skulle säga något, men hell no, så var det inte alls, don't try that shit with me!
 
 
Mamma och pappas bröllopsdag var i förra veckan så dom fick lite blommor av momme.
 
 
 
 
 
 
Är man snorig så är man, då kan man lika gärna snyta sig i 500 lappar ^^
 
 
Jag SKA se på julkalendern i år, men fasen om dom förstör den bästa serien som gått på svensk tv!
 
 
 
Hmm vi köpte lite vin så jag skulle få smaka. Har inte lärt mig dricka det ännu, smaken, lukten, nä inget för mig. Vi får se hur det går, den verkade då god.
 
 
Looking forward to it.
 
 
Tröjan från syrran i en outfit, riktigt snygg var den :) And as always my little black shadow following me everywhere!
 
 
Haha svårt att ta kort på godis när hunden försöker ta den hela tiden...
 
 
 
Till slut gick det :P
 
 
Står på handlarlistan.
 
 
 
 
Var och kollade på Lindas två små kattungar, Bob och Hampus om jag inte minns fel, supergulliga var dom ^^
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Men va fan?? Vilka jävla idioter, hur kan man inte märka att man kör in i någon?? Nä, bortförklaringar är det! Vilken tur att ni fick tag på dem iallafall.
Rött vin är gott, du får se till att lära dig dricka det ;) Så kan vi ha vinkvällar tillsammans, haha!
Åh så söta kattungar, vill ha! ^^

2012-11-04 @ 10:50:54
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback