GET THAT CHRISTMAS FEELING

 
För en gångs skull var det rätt bra väder ute så jag gick ut på en liten promenad. Dock var det rätt kyligt ute och mina tunna fingervantar var inte till allt för bra hjälp. Så när jag kom in på stan gick jag först och köpte mig en Latte (hehe ja en tomte latte ^_^) och sen när jag gick förbi glitter så såg jag ett par riktigt söta vantar, hehe om än mindre täckande än mina andra. Gick också och köpte middag, finns ett ställe här i stan som har riktigt god sallad och stans godaste Rhode Island sås. Det var riktigt mysigt att gå på stan då dom nu fått upp all julpynt, faktiskt rätt sent för att vara stan, dom brukar ju fixa det redan i oktober, men det var fint och fixat lagom till december :)
 
 
 
 
 
Hittade en tröja på Monki som jag funderar på om man ska ha på nyårs eller :)
 
 
 
 
 
Haha dom hade stora instruktioner på lådan om hur man öppnaden, tur för jag fick inte upp den.
 
 
 
Hittade även ett par fina örhängen som jag köpte :)
 
 
Hittade även lite pyssel på gallerix som jag ska roa mig med under helgen.

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Vart köpte du den goda salladen, där vi åt i Forumgallerian eller? =)
Snygga vantar och örhängen förresten ;) (Och nu har jag ju sett dem in real life också ;D)

2012-12-04 @ 22:23:48
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback