GETTIN READY

Vaknade rätt tidigt i morse och steg upp och gjorde det sista av min läxa. Vi får alltid så himla mycket läxa av våran lärare, och så hinner vi ändå aldrig göra allt på lektionen, men det måste ändå förberedas innan lektionen eftersom vi inte vet exakt hur långt vi hinner. För att egentligen inte har förberett mig så bra så tycker jag att mina översättningar blir bättre, men vågar ännu inte prata fritt av någon anledning, måste komma över det. När jag kom hem så läste jag klart slutet av 'Fifty Shades Darker' gud nu sträckläser jag dom verkligen. Var lite skeptisk till dom i början men ja nu har jag börjat gilla dom. Måste säga att bok nummer två är nog lite bättre än första boken, tyckte första var lite weird, men ja som sagt tvåan är mycket bättre. Ikväll så var jag även hem till Emelie och såg sista delen av Twiligt (Eclipse) innan vi ska gå och se nummer 4 & 5 imorgon. Fast egentligen är ju nummer 5 bara andra delen av nummer 4 ;) Känns kul att äntligen få se den, som jag väntat. Men sen precis som Harry Potter så känns det tråkigt på något sätt att det här är det sista nya man kommer se av serien ..
 
 
 
Ma new shoes, and they're on ;)
 

Gick på en supertrevlig promenad efter skolan. Kände att jag knappt kommit ut något nu i helgen och jag saknade att lyssna på min musik, dessutom var det riktigt fint väder ute :)
 
 
 
Hos Emelie, med hennes kompis Sofia
 
 
 
Äntligen imorgon är det dags, sista delen av Twilight :)
 
 
 
 
Hittade lite snygga byxor/leggins i H&M skyltfönster ^^
 
 
 
 
 
På hösten brukar alla sätta upp massor av lampor i alla möjliga färger för att göra natten mindre mörk, mysigt tycker jag :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Och en riktigt bra film var det - Breaking Dawn pt.2 ;D Fast kan inte riktigt fatta att det liksom är "över" nu, no more movies... O.o Men Twinight var iaf helt underbar! <3

2012-12-04 @ 22:16:58
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback