HALLOWEEN

 
Uppe i Norrland är vi alltid lite sena med allt. Vi 'firade' nämligen Halloween några dagar efter att det egentligen var Halloween, men det kan ju bero på att vi väntade in helgen ^_^ Jag steg upp väldigt sent eftersom jag var uppe rätt sent kvällen innan, lika duktig som alltid. Efter lunchen så kom brorsan hem med en smutsig hund så jag tog på mig att duscha honom (ja hunden) han fick till och med en fin frisyr och avslutade med lite av mammas Diselparfym ;) Sen gjorde jag mig själv klar och tog på mig mina nya kläder från Lindex, bra resultat. När hockeyn var klar (som förövrigt slutade riktigt bra 7-3) vid 18.30 så kom vårt främmande, dom hade till och med klätt ut sig, läskiga vampyrer och häxor, men ja eftersom dom hade med sig tårta och choklad-doppade jordgubbar fick dom komma in. Sen firade vi yngre Halloween med skräckis, zomie/rabies filmen Quarantine, gross.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ser gott ut, men efter tredje 'klunken' så gick det inte längre, vin funkar inte för mig, nope.
 
 
 
 
 
Sen blev det lite paus efter middagen och alla vilade magen innan tårtan :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Äh, man vänjer sig, det tar tid att lära sig tycka om och uppskatta vin ;) Ett tips är att dricka med vatten först, att man varvar med vatten emellanåt ;)
Såg ut som väldigt mysigt halloweenfirande =D

2012-11-04 @ 23:23:12
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback