HEMMA ELLER BORTA IGEN

 
Ja i morse var det riktigt tungt att stiga upp, inte bara för att vi var uppe sent igår utan för att idag var jag tvungen att åka hem igen. Jag hann med att packa klart och käka lite lunch innan det var dags att bära ut väskan i bilen (okej pappa gjorde det) blev även att gulla lite med Molle innan jag drog, och stackaren hade fått pippilotter i håret, haha och dom som tyckte han såg fånig ut i den frisyren jag gjorde på honom igår. Sen kom pappa och gjorde det ännu värre genom att sätta dit två snoddar till, stackars lilla hunden. Gick snabbt att åka hem, börjar bli van vid det här nu. Satt även med en tjej på tåget som läste 'Fifty Shades', jag har snart läst ut min och ja jag har bestämt mig att den var nog beroendeframkallande för att köpa del två. Och nu ikväll har jag mest suttit och uppdaterat blogge, pluggat och våndats över mötet som vi ska ha med våra handledare på tisdag, ärr rädd att jag inte ska få ihop tillräckligt innan dess.
 
 
 
Handlade lite grejer på coop, tog man två st LdB grejer så fick man en necessär och ett mobilskal, det var till och med ett sånt fint skal att jag bytte ut den mot mitt gameboy skal.
 
 
 
 
 
 
 
 
Haha undra om jag tycker att han är söt för att han är min?
 
 
 
 
Confession bear has a confession...
 
 
 
Alltid kul att läsa aftonbladet...
 
 
Men hittade då en film som jag vill se.
 
 
 
 
 
Har helt missat att solsidan börjat, men lika roligt/förjävligt som vanligt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Alltid lika trist att lämna sin hemstad... Och ja, Molle är faktiskt jättesöt ;)
Lycka till med uppsatsgrejset! Heja heja! =)

2012-11-04 @ 23:27:20
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback