HOTELL TRANSYLVANIEN

Ja blev inte upp lika tidigt idag, en riktig sovmorgon blev det. Men självklart kunde jag inte sova allt för länge eftersom jag hade lite saker att fixa och så innan kvällen. Blev då att börja med en promenad med vovven i snön, vilket han faktiskt gillade, rullade sig i snön och blev riktigt blöt. Själv blev jag ju också riktigt blöt i mina tenniskor, kanske är dax att fixa sig ett par vinterskor om man ska kunna vistas i Norrland, borde jag veta vid det här laget...
Vid 14 åkte jag och Clara in till stan för att hämta ut våra biobiljetter som vi bokade dagen innan, bestämde att vi skulle se hotell transylvanien. Sedan blev det att handla lite godis och sånt medan vi väntade på att bion skulle börja. Och visst fick jag skämmas ännu mer i mina fina tygskor som hela sulan var trasig på så i det fina slaskvädret så drog mina strumpor åt sig allt vatten. Vi hann även springa in på lite affärer och jag hittade ett riktigt snyggt linne när jag gick förbi Lindex, tog ett kort för att inte glömma hur det såg ut, eftersom det var Umeå resa dagen efter, hann gå två meter så hittade jag en passade tröja till, och sedan två meter till och boom en väska, blev som sagt en lång lista innan vi gick ut frå affären. 
 Hotell Transylvanien var då asbra, och bästa var att denna gång var vi i princip själva på bion, så vill ni slippa mammorna och barnen så gå på en tisdag :P Precis som Modig hade filmen lite vuxenhumor, skrattade som vanligt mer än syrran. Dom hade även med lite musik från LMFAO, alltså I'm sexy and I know it. Har ni inte sett den, gå och se den, finns alltid folk som lånar ut sina ungar, dom betalar er nog om ni tar hand om ungen en dag ^^ Sen så blev det snabbt hem och göra Kycklingknyten (favoritmaten efter Tacos ^^) och tidigt i säng eftersom mamma och pappa skulle ha upp oss vid kl 6 för att vi ska var i Umeå vid 9 dagen efter, suck och snark.
 
 
 
Pappa var så snäll och lagade mat åt mig, varma mackor :)
 
 
 
 
Längtar tills den kommer ut!
 
 
 
 
 
Det här står verkligen på min personliga önskelista, ska se om jag hittar dom i Umeå imorn!
 
 
 
 
 
Denna film verkar rätt intressant, den vill jag gärna se, har premiär i slutet av november, passande till då vi ska hem :)
 
 
 
Haha vi var i princip enamma på bion, så härligt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Haha, jag har faktiskt köpt vinterskor nu! *känner mig duktig* ^^ (Och typiskt nog försvann snön här i s-vall efter jag köpt dem =P Men nu är jag redo för snön iaf ;))
Mysigt med bio ^^

2012-11-04 @ 10:55:42
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback