INTE ENS FREDAG

I söndags så åkte jag hem till Jenny för att hälsa på. Det roliga var att hon inte hade någon aning om att jag kommit hem. Så jag ringde henne innan jag åkte från stan och undrade om hon var hemma, och det var hon. Berättade att jag hade det så tråkigt nere i Uppsala men att jag skulle hyra en film och åka hem till en kompis (vilket var hon) haha hon blev riktigt chockad kan jag då säga, precis som mamma och pappa :P Det blev som vanligt en supermysig kväll. Men sen så planerade vi in en tacoskväll, vilket då blev nu i torsdags. Och till maten blev det sista delen av Stig Larssons serien, Luftslottet som sprängdes. Nu när jag äntligen har sett alla så kan jag säga att den första är absolut bäst, och så mycket bättre än den amerikanska.
 Efter filmen blev det lite att lyssna på musik, och det är alltid kul då Jenny har massa musik som hon fått av kompisar som hon lärt känna när hon varit utomlands :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 Jag har som ingen favoritstil utan kan lyssna på det mesta, dock är jag inte mycket för svensk musik (då ska det vara jäkligt bra). Men när jag och Jenny satt i bilen spelades den här på Bandit Rock, som tur var visste Jenny vad den hette för den skulle raka vägen till min workout playlist, go sweden.
 
 
 
Gillade den här videon bättre, men den gick bara kolla på Youtube.
 
 
 
Och hennes 'skaka rumpan' musik som hon fått från en afrikansk vän, den är så bra, dansade till den när vi var hemma hos henne i Kina.
 
 
 
När jag var ute med Molle så hade det fryst på ordentligt efter allt slask, såg ett skoavtryck som liknade ett ansikte  (Luta dig bakåt, det syns bättre då ;P )
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Haha ja, jag ser ansiktet, det ser ut som någon som sitter bakom en rejält frostad ruta eller nått =P

2012-11-04 @ 18:39:47
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback