LIVLIG FEST....

Det är så härligt att ha tillgång till ett fräscht kök, det är så obeskrivligt. Och när man är hemma så finns det ju alltid lite extra lyx. Varje lördag så får vi nybakta frallor hemkörda, och dom är så otroligt goda, och tydligen hade dom inte fått något veckan innan så då fick dom dubbelt idag då, haha kan ju inte klaga. Och sen finns det ju lite gott efterättsfika ;) Och ja jag har ätit min första pepparkaka även om det inte är december ännu, men ja julmust är en hard limit för mig, det gäller till första advent :P
 Gick ut en långpromenad med min mamma, det blev upp till falkträsket och vårt 'favoritfotarställe'. Spelar ingen roll hur man gör, det blir alltid fina bilder :) Senare på kvällen blev det föräldra/syskonfritt då brorsan drog på fest och pappa och mamma också drog ut på fest, då min pappa jobbbat 25 år inom kommunen och fick sin guldklocka ;) Under min FF gjorde jag något så vuxet som att spela The Sims :P Haha ja men det är så kul. Runt halv två fick jag fara och hämta min onyktra familj från respektive fest, sen blev det att däcka i sängen.
 
 
 
 
Älskar mumin muggarna, mamma har många, och så får man ju så gott kaffe här hemma :)
 
 
 
 
Haha han vägrade gå längre ut på stenen, han är livrädd för vatten :P
 
 
 
 
 
Var en SUPERSTOR måne ute, men självklart var det omöjligt att få en bra bild då den aldrig får samma storlek :/
 
 
 
 
 
 
 
 
Och tror ni inte det började snöa på kvällen, ja är man i Norrland så är man.
 
 
 
 
Min sim fick studera biologi på universitetet, men vad hon skulle med ett AS i rockärmen till vet jag inte..
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Mysigt med promenad, fina bilder blev det =)
Ett as i rockärmen?? Haha!

2012-11-04 @ 10:52:52
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback