MYSIG PLUGGKVÄLL

 
Idag var jag och träffade min handledare och vi pratade om min kommande uppsats. Jag har varit riktigt stressad med den, så stressad att jag inte kunnat arbeta med den på rätt sätt. Men idag så när jag fick prata om den och få lite tips så känns det genast mycket bättre. Det var faktiskt inte den enda vägledningen jag fick idag. Har kännt mig så sjukt stressad över min framtid, jobb, skola och allmänt livet. Men jag hade ett långt samtal med min morbror och plötsligt så känndes allt bättre. Jag avslutade min kväll med att gå hem till Annika för att plugga lite, i veckan har vi allt för mycket att göra, och väldigt svåra grejer som tar tid. Men hon bjöd på kaffe och kladdkaka så det gjorde att vi höll igång, och sen pratade vi rätt mycket minnen från Kina, längtar tillbaka dit!
 
 
 
Älskar henned kaffekoppar, så fina :)
 
 
 Sen använde hon även en gammal mjölk och sockerskål att ha ljus i, blev riktigt fint.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Skönt att det känns bättre med uppsatsen nu efter handledarmötet =)
Och så bra att det känns bättre med allt det andra också =)

2012-11-07 @ 11:09:48
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback