MYSMIDDAG MED TJEJERNA

Blev en otroligt lugn dag, pluggade lite under dagen, kollade film osv. Men vid halv fem var jag tvungen att dra iväg på ett biobiljettstest på blåsenhus. Den här handlade om vila. Jag skulle i princip sitta en halvtimma och göra exakt samma sak hela tiden så att jag skulle bli less, sen fick jag gå till botaniska trädgården som ligger där brevid och sitta i en stol en havtimme och vila. Tråkigt men helt klart värt en biobiljett ^^
 
Sedan mötte jag upp med Matilda på Willy's där vi började plocka på oss alla grejer man kan tänkas behöva till tacos :) Jag, Matilda och Emelie hade planerat en mysig tjejekväll, och självklart behövs det tacos till det. Eftersom Emelie slutade vid kl 20 så gjorde vi allt klart tills hon kom. Medan vi åt så såg vi på en av filmerna jag hyrde dagen innan, 'Tower Heist', helt klart godkänd film.
 
Sen blev det att tjocka i soffan med skummtomtar, choklad och julmust (ja jag vet inte 1 dec ännu, men bara 2 dagar kvar ^^) och så såg vi på Blade 2, varför? Jo sexiga Ryan Reynolds är ju med i den, hehe :)
 
 
 
Det har snöat hela dagen, finally, äntligen årets första snö, lite mysigt faktiskt :)
 
 
Fick sitta i ett växthus under provet, så där lagomt kul, saknade bara regnskogsmusiken.
 
 
 
 
 
Som jag sa till Emelie, tur att man inte är beroende av alkohol eller droger, men helsike tacos är vi beroende av hela bunten :P
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Det var faktiskt Blade Triology babe ;P (Alltså Blade 3 ^^)
Och kan du vara snäll och ta bort den hemska bilden på mig tack? =P
Var väldigt gott med tacos iaf, supertrevlig kväll! =D

2012-12-11 @ 10:57:49
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback