NAILART OVERDOSE

 
Oj idag har verkligen gått fort, har knappt hunnit med något alls. Jag och syrran skulle egentligen dejta upp idag men jag tror att vi båda två somnade ifrån det, får hoppas hon kommer hit imorgon istället. Roade mig lite genom att kolla igenom blogginläggen från då jag var i Kina och gick sedan vidare till mina kort (dom som inte hamnade på bloggen). 
  Hittade massa bilder på de nagellack jag köpte där, speciellt OPI, dom fanns överallt och dom är så snygga, nu har jag även hittat lite nya som jag skulle vilja ha. Köpte ju ett av nagellacken från 'Vintage Minnie Mouse' och hittade nu några från Mupparnas serie och James Bond's collection Skyfall.
 
 
 
Dom här fixade jag nu ikväll eftersom jag hade riktigt tråkigt och egentligen (för) mycket att göra, riktigt fina blev dom då :)
 
 
Dom här var jag absolut mest nöjd med, 4 små neon nagellack, tror jag fick alla 4 för 10kr eller nått, dom kom till bra användning i sommras.
 
 
 
Och självklart mina fina naglar som jag gjorde på salong när jag var i Kina,
 
 
Har kollat på OPI's Skyfall collection, vill jättegärna ha det blåa/lila som heter 'Tomorrow Never Dies'
 
 
 
 
 
 
Och ur mupparnas serie vill jag gärna få tag i det röda som heter 'Gettin Miss Piggy With It'
 
 
 
 
 
Hittade även ett skitcoolt nagellack som jag definitivt vill ha. Ska verkligen kolla runt lite i stan efter den, men hittar jag det inte så får jag väl leta mig till ebay eller nått ;)
 
Ja som sagt ska gå en liten runda på stan och se om jag kan hitta dom. Jag vet inte om affärerna brukar ha OPI's kollektioner, har bara sett vanliga färger. Annars finns det ju som sagt alltid internet där allt finns, känns lite dyrt att åka tillbaka till Peking för att köpa billigt nagellack. Även OPI's nagellack brukar vara rätt dyrt, 149 eller 150kr tror jag dom går på, fast det är rätt stora flaskor (som man aldrig gör slut på) annars är det ju snart jul så vem vet, tomten kanske läser bloggen ;)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback