SLEEPY WEEKEND

Åh alltså vart har den här helgen tagit vägen? Hallå seriöst?! Den har gått så snabbt och det känns som jag bara sovit, pluggat och ätit, jag hade inte ens koll på vilken dag det var, haha tur jag tog mig till skolan idag ;P
  Brukar ju egentligen vara ledig på fredagar så jag får en riktigt lång helg, men nej då, hade ju lyckats faila på min tenta i klassisk kinesiska så det blev omtenta. Tror faktiskt att den är min första omtenta, men jag tycker det gick bra, mycket bättre än första gången. Om jag inte får G den här gången förstår jag verkligen att jag inte fick det förra gången om vi säger så... Jag tog god tid på mig men lämnade faktiskt in innan tiden var slut, och hade då skrivit två väldigt bra dikter, fast var ändå näst sist i tentasalen. Av en slump blev det att fira med mat på MAX, tyckte att det förtjänade jag faktiskt. Sen hann jag hem och slappa två timmar, läsa lite ur bok nummer 2 av 'Fifty Shades of Grey' som heter 'Fifty Shades Darker' måste säga att jag gillar den ännu mer än nummer 1, inget BDSM sex so far faktistk :P 
 
 
 
 
 
Soligt och fint när jag gick hem, men kallt :/
 
 
Mm det var precis vad dom gjorde, och 2-4 på natten, seriöst....
 
 
Vid halv fyra for jag på sista delen av tredagars testet, det blev ca 20 minuter av elektriska stötar, sen fick jag mina 3 biobiljetter. Jag höll faktiskt på att somna när jag satt i försöksrummet (dom släcker lampan) och när jag gick på toa höll jag fasen på att somna :P Hann då dra mig hem innan jag däckade och sen sov jag hela eftermiddagen, så trött jag var. Vaknade först vid två på natten av att någon i lägenheten under dunkade musik, och då menar jag på högsta volym. Jag tycker det är helt okej att parta på helgen, men då kanske sluta vid tvåtiden och inte börja då, lite respektlöst. Lyckades då somna om i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Tiden går asfort nu, jag fattar inte vart alla dagar tar vägen?? =S
Wiie, mer biobiljetter, awesome! ;D

2012-12-04 @ 22:15:02
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback