STÖTAR

 Åh satt uppe hela natten och såg på valet. Jag måste erkänna att jag var rätt nervös där ett tag. Som dom flesta andra svenskar så är jag väl mer åt Obamas håll. Det såg rött ut där ett tag, men det berodde nog på att de flesta större staterna i mitten hade röstat på Romney. Hur som helst slutade det ju med seger för Obama, ska bli spännande och se hur det går för honom nu efter segern. 
  Jag fick inte alls sova länge utan hade skrivit upp mig på ett tre dagars psykologitest som var kl 11.00. Jag kommer bada i biobiljetter efter det här. Den här gången testade dom ångest och rädsla för saker. Dom satte fast små grejer som gav mig elektriska stötar och sen fick jag titta på bilder och bestämma om jag trodde att jag skulle få en stöt eller inte. Vissa bilder gav stötar och andra inte så tillslut förstod man om man skulle få en stöt eller inte. Hmm ska även dit imorgon och på fredag så jag undrar vad dom ska göra med mig då :P
 Jag sov faktistk lite under dagen, så hann bara med middag och plugg ikväll. Såg även på Twilight (New Moon, alla heter Twilight för mig) som gick på TV, dom visar nästa del imorgon. Kan ju bero på att det är premiär av sista delen på tisdag, vilken jag och Emelie ska gå på.
 
 
 
 
Kul att få vara en 'Subject'
 
 
Röd efter stötarna
 
 
Vi fick även lämna DNA, strange, men hade redan gjort stötgrejen så gick med på det.
 
 
 
 
 Har även börjat läsa sista boken igen. Inför förra filmen läste jag bara fram tills Bella blev vampyr. Så mycket man har glömt.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Oh, det där testet ska jag göra nästa vecka, spännande ;)
Vi såg New Moon ikväll vi, måste ju ha de tre tidigare filmerna i färskt minne inför nästa vecka =D

2012-11-09 @ 00:18:44
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie S-L

Och jag är också väldigt glad att Obama vann, go President Barack Obama!

2012-11-09 @ 00:27:09
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback