SUNNY DAY

JA precis som jag sa bestod min helg mest av plugg och sova. Men söndag är ändå lite speciell, det är min dag. Jag steg upp riktigt tidigt, gjorde en ordentlig frukost, och bakade en citron sockerkaka (jadå riktigt god blev den ^_^). Sen tog jag mig en riktigt härlig promenad. Sprang även förbi affären och köpte en tiding :) Blev en Solo. Hittade en hel massa grejer som jag verkligen skulle vilja ha. Typ en BH med nitar på, hur läckert är inte det alltså? (har tagit med en bild längre ner ^^). Var ett skönt avslut på helgen, men hade så jävla mycket läxa att det blev en riktigt stressad eftermiddag, men det gick bra ändå.
 
 
 
Hehe lite greasy, men det var gott :)
 
 
 
 
 
 
Vill verkligen ha Beyoncés doft, Fast det här är den röda, den oranga som jag vill ha heter 'Heat Rush'
 
 
När mamma och jag var på Kicks i Luleå luktade jag på den här och måste säga att den luktade faktiskt riktigt gott :)
 
 
SKA KÖPA!
 
 
 
 
 
 
Åh dom hade även en intervju med Taylor, jag lutar väl mer åt Roberts håll men den var faktiskt kul att läsa, sen hade dom lite sneak peaks från filmen :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Lät som en väldigt mysig söndag det där =)

2012-12-04 @ 22:13:49
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback