SURPRISE, SURPRISE

Gud vad jag känner mig som en dålig bloggre just nu alltså :P Haha och jag som älskar att fota och lägga upp bilder. Äh jag får skylla det på att jag har mycket att göra. Hur som helst så har vi extremt (löjligt) lite skola just nu, och dessutom så bestämde våran lärare att eftersom hennes barn har höstlov så vill hon också det. Hade jag gått gymnasiet hade jag ju självklart inte sagt nej, men nu när man går på universitet känns det helt ärligt som slöseri med tid. 
 Men kände i alla fall att det inte gav något att stanna ensam i Uppsala när jag kunde åka hem till familjen över Halloween. Men för att göra saken roligare så berättade jag inte det för någon utan bad bara min mormor och morfar att hämta mig på flygplatsen. Sedan for vi hem till dom och jag lagade mat, så när familjen kom (mormor hade bjudit in dom åt mig ^_^) så var jag där, surprise ;) Maten blev supergod, kan jag tacka Emelie för, kram.
 
 
Hade en fin dag och innan jag åkte till flygplatsen så gick jag och lämnade igen filmerna, och eftersom en av dom inte fungerade så fick jag en tillgodo, vilket jag kommer lägga på 'Snow White & the Huntsman" den har jag inte lyckats få tag på ännu.
 
 
 
 
Var tvungen att ta kort på den, riktigt söt morotskaka :)
 
 
 
Ja läser fortfarande den här, har en benägenhet att läsa ut en bok på en dag, men nu sparar jag mig :P Nu börjar det intressanta komma ^^
 
 
Eftersom jag var i sådan bra tid på flygplatsen så gick jag in och kollade lite böcker på Pocketshop, skulle egentligen fixa nummer 2 av Fifty Shades, men vet att jag har en till hemma men kom inte ihåg om det var nr 2 eller 3....
 
 
 
Två böcker jag funderar på att köpa, undra om det kommer att komma en boom på BDSM böcker, typ som det var vampyrer för ett par år sen?
 
 
Fick då med mig dom här två i alla fall ;)
 
 
 
 
 
 
Tog väldigt lite bilder hos momme och moffe, men helt ärligt så var vi så stressade eftersom mitt plan var försenat. Så vi skulle hinna och handla laga middag osv på typ 1,5 timmar, haha moffe klarade inte riktigt stressen. Men maten blev riktigt god. Potatisgratäng och baconinlindad kyckling, fylld med mozzarella och Philadelphia ost, asgott. Blev även bär med marianne godis, en klar favorit, enkel och god.
 
 
 
Ja det ser lite blodigt ut, men lovar det är hallonens fel :P
 
 
Härligt att vara hemma och kunna sitta i en soffa, se på storbilds tv och bara allmänt ha någon att umgås med på kvällen, mysigt.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Så bra att maten blev god, va glad jag blir! =D Kram!
Va sa de förresten när de upptäckte att du var där? =)
Så bra att du fick en tillgodo, rätt ska vara rätt! Snow White and the Huntsman är riktigt bra ;)
Ja visst är det mysigt att komma hem och bara umgås ibland ^^

2012-11-04 @ 10:47:45
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback