THE BISHOP'S ARMS

 
Hade egentligen planer för fredagen, men det blev dock tyvärr inget av dom. Men kvällen slutade då riktigt trevligt i alla fall då jag följde med mamma, pappa och deras vänner (får man säga gamla vänner?) Inga-lill och Peter på The Bishops Arms. Jag var så sugen på att ta en Ceasar Sallad eftersom jag verkligen saknar den jag åt i Kina, men av någon anledning tog jag något som hette Bishop's special. Det var en stor fet köttbit, det var ordentliga portioner man fick. Peter beställde revben, och han fick en hel sida revebenspjäll. Maten var helt okej, är väl inte stans största köttätare, jag åt av mammas vitlöksdipp istället, deras pommes var otroligt goda. Då ja inte åt allt för mycket av mitt kött så var jag den enda som orkade ta efterrätt, blev en Belgian Chocolate Cake. En tjockare botten (ungefär som en kladdkaka) och sen en mjuk och krämig mousse, chokladälskares dröm. For hem lite tidigare eftersom man inte får vara kvar där efter kl 22 om man är under 23 år. Jag förstår inte riktigt det där, jag är 21 och får gå ut vartsomhelst och köpa ut osv, men jag får inte vara inne på Bishops? Jag förstår om dom vill behålla sin lugna miljö och inte ha massa fulla ungdommar där, men när jag är där med mina föräldrar och deras vänner, men jo visst jag tänker dricka mig fullast av alla och leva livet där inne, hmm nä det gillar jag inte riktigt...
 
 
 
 
 
 
Kolla portionerna alltså!
 
 
 
 
 
Godaste efterrätten jag ätit på länge :)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Åh, den där maten såg riktigt god ut ;)
Men va? Alltså, nog för jag vet att vissa ställen har typ 23-årsgräns och så, men körde de verkligen ut dig? =S Annars brukar det ju vara okej att man stannar om man är, som du säger, där med familjen och så, framför allt om man varit där och ätit tidigare under kvällen

2012-11-04 @ 18:41:39
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback