TOMTE LATTE

 
Dagen efter var jag dötrött, men inget går att jämföra med syrran. Jag vaknade strax före 12 och fixade till mig. Dock sov min sjusåvare till syrra så länge att jag var tvungen att gasta på henne eftersom mitt tåg skulle gå och hade nada koll på hur man skulle åka. Hann få en kram och vägbeskrivning innan jag var tvungen att springa ner. Var faktiskt lätt att hitta och tog mig bara 15 minuter att komma fram till central stationen. Väl där hade jag faktiskt tid att köpa lite frukost/lunch. Gick först till ett mysigt bageri där dom hade massor av nybakta saffransbullar, köpte två st inför resan. Sedan gick jag förbi Espresso House för att köpa en latte och då sa killen att dom hade en ny Latte med jultema som hette Tomte Latte, den var riktigt god faktiskt, med kanel och kardemumma smak :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Mm, ingen dålig frukost det där inte ;)

2012-12-04 @ 22:24:19
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback