TRÖTT, VILL INTE....

 
Åh vad ska jag ens säga om idag. Hade ett psykologitest imorse som skulle ta fem minuter men tyvärr drog den ut på tiden och blev en timme försenat. Sen hann jag i princip bara hem, prata med syrran om hennes nya jobb och sen däckade jag. Vaknade med ett ryck då jag trodde jag försovit mig. Testet jag gjorde idag var i två delar och det var nödvändigt att det var 6 timmar emellan dom. Skulle vara där 17.20 och när jag såg på klockan var hon 17.30 och självklart fick jag dåligt samvete. Men helt plötsligt kom jag på att jag inte ställt om klockan så den var en hel timme före. Hann då i tid till testet, fick en biobiljett, så den kommer nog komma till användning snart. Skrev även upp mig på några till :)
  Resten av kvällen har jag suttit hemma hos Annika, vi skulle plugga till tentan imorgon, men hell no vi satt och pratade om hur jävlig skolan är just nu istället. Haha men det var rätt härligt. Tentan får helt enkelt gå som den går imorgon, tur jag bett mormor om väckning imorgon i alla fall ;)
 
 
 
 
That's something I really need!!
 
 
Har ett läxförhör kvar som jag inte gjort ännu, fick låna en klasskompis test så jag kunde plugga in, för han gick det då bra i alla fall ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Nice, ännu en biobiljett ;) Jag ska fixa en imorgon jag, och några nästa vecka, tjoho! =D Hahaha! Vi kommer aldrig behöva betala för bio igen, så som vi är igång! ;) (Så det där om "something I really need" är inte riktigt sant ändå va? ;))

2012-11-09 @ 00:31:26
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback