TSK... VAKTER I STOCKHOLM...

 
Lillasyrran fyllde ju år nu i helgen så i lördags åkte jag in till Stockholm för att umgås lite. Hann gå och kolla in shoppingen medan jag väntade på att hon och hennes kompis skulle komma in till stan. Vi möttes upp på en modell salong eftersom hon skulle på någon modell uttagning. Sedan blev det en snabb middag på Taco Bar (hela stan var överfylld eftersom det var lönehelg och SHM, mil lång kö till systemet, alla restauranger var fullsatta) Sedan åkte vi hem till hennes lägenhet där hennes kompisar väntade. Vi hade en väldigt trevlig kväll, det bjöds på dricka och snacks, striptease, och allmänt weird stuff. Efter kl tolv började vi röra oss mot stan i alla fall och gick ut på en klubb. Den var ganska dyr och det var bara 1,5 timme kvar innan det stängde så jag följde med några andra av hennes kompisar, dock hittade vi inget så det blev att (i alla fall för mig) gå tillbaka. Men kön in var rätt lång (inte så lång) men dom släppte inte in folk. Till slut blev jag less när en vakt hela tiden släppte in folk här och där ifrån och sa till dom där längst fram att dom var tvungen att vänta på sin tur. Jag frågade hur länge han trodde att det skulle ta att ta sig in men han bara glodde 'elakt' på mig. Jag menar visst du är en jättecool vakt som får släppa in folk som du vill 'you're high and mighty' men du behöver väl inte vara så jävla otrevlig för det? Pratade med en annan kille och sa att alla mina kompisar fått gå in eftersom jag kom lite senare ch undrade hur länge det skulle ta att komma in (speciellt då man släpper in folk till höger och vänster) han var dock skitsnäll och fick vakten (ja den elaka) att släppa in mig. Men när vi kom ut igen stod killarna som hade stått framför mig fortfarande kvar på samma ställe! Fult. Efter lite festande blev det Max typ 4 på natten, och sen drog jag hem med Rebecca och Jonas hem till dom för att sova, sweet vad nice, var så trött.
 
 
Blev lite shopping och fikande medan jag väntade på syrran. Dom hade även dragit igång julmarknaden.
 
 
 
 
 
Inne på modellstudion.
 
 
 
 
 
Middag på Tacobar, nya favorit restaurangen eller?
 
 
 
 
 
Min present till Rebecca :)
 
 
 
 
 
Syrrans pojkvän kom med en riktigt fin present. Eftersom hon inte kan åka hem till jul har han bokat en natt på hotell + spa till dagen innan jul :)
 
 
Ja som sagt striptease... Tjejer ett smart tips, prata om Magic Mike, detta är effekten.... Syrran är där i mitten ngn stans :)
 
 
 
Där är hon ;)
 
 
 
Hängde på tunnelbanan vid 4 på natten. Satt på en bänk och sen kom det en kille och satte sig bredvid mig. Väldigt odiskret flyttade han närmare och närmare tills han satt typ på mig. Och när jag kollade på honom så sa han något med oj det här blev nära men satt kvar och pratade med Jonas och Rebecca.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Men blä vilken idiotisk vakt =S Tur att du kom in till slut iaf! Vissa ska inte jobba som vakter alltså...
Låter som du hade det trevligt hos syrran din iaf, och trevligt med lite striptease, hehe ;)

2012-12-04 @ 22:20:39
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback