UMEÅ PÅ EN DAG

Ja som sagt det blev en väldigt tidig morgon. Jag steg upp just efter kl 6 för att hinna med att duscha innan vi drog iväg mot Umeå. Jag brukar inte vara så duktig på att sova i bilen, hur trött jag än är, dock var det andra som sov betydligt bättre än mig. Först dumpade vi av mamma hos tandläkaren vilket var anledningen att vi var i Umeå sen så drog vi ut till biltema eftersom det inte var öppet någon annanstans. Haha jag och brorsan sov i bilen då. En timme senare hämtade vi upp mamma och drog in till stan och åt. Blev kinamat på en japansk restaurang, dock jobbade det kineser där :) Vi stannade inte allt för länge, men ändå hann jag med en otrolig massa shopping. Blev skor, två par faktiskt, man kan ju inte gå runt i Norrland med dåliga skor. Sen gick jag med min långa lista till Lindex. Och sen avslutade vi på en inredningsaffär och självklart höll vi på att gå i bitar pga av att vi ville köpa allt där inne. Jag och mamma är ju riktiga inredningsnördar, men till och med pappa tittade runt lite. Sen så fick lillasyster som hon ville och vi åkte till djurmagasinet, vi var faktistk där ett bra tag och kollade djur och grejer, och min syrra ville köpa en hund, en cocker (you go girl) sen gick vi in och köpte godis i affären bredvid. Dom hade alla dom där sortera man önskar skulle finnas på affärer men dom envisas med att bara ha tråkigt godis. Det blev även McDonalds på vägen hem, var inte lika sugen som dom andra eftersom jag har det i Uppsala, men fick i mig en Cheese och en Latte :) Ja det var en tung dag för börsen idag, men lätt värt det :)
 
 
 
 
Fick inte ta bild på syrran, och efter det vägrade hon sova ifall jag skulle ta en bild på henne då ;P
 
 
 
 
 
Kunde inte sluta skratta, ja jag har dålig humor.
 
 
 
 
 
Mamma och pappa sa i bilen att jag spelade för hög musik i min mobil (jag försökte ju bara lyssna på min musik och inte deras) men sen lyckades pappa hitta den här fina skylten... (det roliga är att dom trodde det menades att jag var gammal för att jag spelade hög musik, men den menar ju egentligen att om man tycker att musiken är för hög så är man gammal, haha ;) 
 
 
Gillade den här skylten bättre :)
 
 
Haha Lagerhaus grejer är härliga ;) Mamma hittade dock så fina ljuslycktor som jag definitivt ska införskaffa.
 
 
 
 
 
 
Skoprovning!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till Molle ;)
 
 
Toaletten på djuraffären
 
 
 
 
 
 
 
 
Mammas ugglor från Lagerhaus
 
 
Söta? häxor på besök. 
 
 
Min fulhund hade tänkt följa med dom eftersom han fick reda på att om man skrämde folk fick man godis. Det brukar vara tvärt om egentligen när man är hund, great deal.
 
 
 
 
 
 
 
 
Märkte inte först att den var genomskinlig, sexy ;)
 
 
 
 
 
Har inte bestämt om det ska vara en present eller om jag ska vara rolig och behålla dom själv.
 
 
Denna behåller jag dock, älskar den där serien med tomtar, den är härlig och gullig, gav mamma några liknade förra julen.
 
 
Det bästa med att köpa prydnadsgrejer ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Haha, the playbook var ju riktigt nice ;)
Många fina saker du fick med dig hem =) Vinterskorna (de beiga) var ju riktigt söta ^^

2012-11-04 @ 11:01:50
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback