UNPLANNED SHOPPING

Det var egentligen helt oplanerat att jag skulle dra ner på stan och shoppa. Vaknade rätt tidigt på morgonen och eftersom rummet såg ut som ett bombnedslag så städade jag och slängde igång en tvätt. Av någon anledning så har mina blommar attackerats av något vitt spindelnäts liknade grejs så då fick jag för mig att dra ner på stan och handla blommor. Och hungrig som jag var så stannade jag till på Taco Bar (ja igen, är helt beroende av tacos). Sprang även förbi på Kicks då dom hade 20% på nagelack, så passade på att köpa den där från OPI, Tomorrow Never Dies. Åkte även ut till gränby för att få tag i ugglorna från Lagerhaus, en supertrevlig dag faktiskt.
 
 
 
 
Åh ibland har jag verkligen dålig humor.
 
 
 
Julpyntat och fint ute i Gränby :)
 
 
 
 
 
La även mina fina kulor i blöt innan jag åkte och när jag kom hem hade dom blivit riktigt stora.
 
 
 
 
Tomorroe Never Dies
 
 
 
 
 
Fin färg :)
 
 
Mamis ugglor :) Fast nu är dom mina :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Fina blommor du köpte, och blev ju superfint med de där kulorna! =D Diggar nagellacket också ;)
Och så söta ugglor :3

2012-12-04 @ 22:18:07
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback