ABOVE THE CLOUDS

 
Det blev en trevlig flygtur hem med syrran, bra att hon flyttat till Stockholm nu, då slipper man flyga själv. Synd bara att flygturen var så kort annars hade vi båda kunnat sova lite grann. Men det blev att översätta lite kinesiska dikter istället, köpte oss även en kanelbulle (dom rånade oss verkligen, 60 spänn för 2 bullar, dom vet verkligen hur man tar betalt) men vi kunde inte stå emot doften av nybakta bullar.
 
 
 
 
 
Innan vi skildes åt så följde Rebecca mig och kollade in parfymer, hon köpte en på vägen hem (faktiskt en likadadan fast den rosa). Jag har länge velat köpa en ny Midnight Fantasy (Britney's parfym) eftersom min tog slut då jag var i Kina, och det är faktiskt en doft jag tycker passar mig. Men egentligen ville jag prova en ny doft som Beyoncés Heat som jag velat ha ett tag, men då dom inte hade den (eller den rosa Ralph Lauren) så var det ett enkelt val, blev dessutom en STOR den här gången så nu kanske den räcker länge :)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Åh, måste köpa den där parfymen jag också! Den lukat ju så gott! =)

2012-10-03 @ 20:42:53
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie S-L

*luktar...

2012-10-03 @ 20:42:59
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback