BLIR INGEN GRÖT NÄR MAN HAR TACOS....

Vaknade med lite halvpanik i morse, var ute och handlade onyttigheter igår och när jag kom hem kunde jag bara inte hitta mitt bankkort, jag blev bara så depp. Var på väg att ringa och spärra det, satt även och funderade på om jag skulle lägga till en hundring för att få ett sånt där fin personligt kort. Dessutom hade jag INGEN mat i kylen så jag började fundera på om det skulle bli skorpor resten av veckan, plus en trevlig grötmiddag ikväll. Som tur har jag ju världen underbaraste Emelie som smsade och undrade om jag inte skulle komma förbi henne och äta tacos, Love ya. 
 
 
 
Emelie håller i den mest dyrbara ingrediensen till tacos, Guacamole :)
 
 
 
Vi såg även en shopaholics bekännelse, lika bra varje gång, och av någon anledning får den mig att vilja shoppa.
 
 
 
Blev även bjuden på Morotskaka till efterätt, den var verkligen supergod :)
 
Okej och ingen ide att hålla andan, jag hittade faktiskt mitt kort. Av någon konstig anledning låg den i resväskan som jag inte haft ork att packa upp helt ur, gissar att mitt kort ville säga att jag kanske ska plocka undan direkt. Ja men en liten hjärattack då och då är väl helt okej.

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Supermysig tacokväll, är glad att du var på! =D <3
Och roligt att du gillade morotskakan ^^

2012-10-03 @ 20:46:13
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback