DAT PIC

När jag var och såg film hos Emelie igår så åt hon ju halloumi och blev så sugen att jag var tvungen att gå och handla det idag. Haha vet inte vad jag hade för mig men tog typ en miljon helt random bilder inne på affären. Tror det var för att jag försökte höja musiken, men råkade ha på kameran så då tog den bilder istället för att höja volymen :P Annars har jag städat på i rummet och så idag eftersom jag har planer för i helgen. Blev att åka in till stockholm idag och träffa syrran och morbror.
 
 
 
 
 
 
Men jag fick mig min halloumisallad tillslut, så gott!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Halloumi, yummie ;)

2012-10-25 @ 17:26:57
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback