FIRST THINGS FIRST

Ja jag är så duktig på att uppdatera ^^ Och det värsta är att jag faktiskt haft så mycket att skriva om nu den senaste veckan så var ju inte bara lite onödigt att strunta i det :P Okej men gjort är gjort. 
 
Emelie bjöd in mig på en liten fest som hölls av Ypsilon. Fick bara veta vilken tid det skulle vara och att det skulle vara raggartema. Hade väl inte precis några 'raggarkläder' men tog i alla fall på mig skinnjackan jag köpte i Kina, det fick duga, gick även in mina nya skor.  Fick även med mig Ullis ut, yes I did.
Vi hade då jävligt roligt (ja man får svära när det är raggartema) blev både rolig mat och sånger. Och av någon anledning fick dom flesta för sig att raggare har något med Norrland att göra, haha, men vi var ju faktiskt och festade på norrlands så det kan ju ha något med det att göra ^^ Jag och Ullis tog även en paus i festandet och pratade lite om framtiden, typ vad man ska plugga till våren, ja det är verkligen något jag har panik över.
 
 
 
Vi fick lappar där det stod ett ord på (tydligen från raggarsånger) och på så sätt skulle man hitta hillen man skulle sitta med. Jag och killen fick Ragga Runt, tur att han kunde, för jag hade ingen aning om vem jag letade efter.
 
 
Förrätt, limpa med ost, skinka, kaviar, leverpastej och saltgurka.
 
 
Armbrytning var kvällens underhållning ^^
 
 
När man går på studentfest ska det sjungas, och det mycket och ofta.
 
 
Middagen, mosbricka.
 
 
 
 
 
Haha den efterrätten alltså, Skruven ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Mycket rolig kväll tycker jag, kul att du följde med! =) Ska absolut bli fler såna kvällar ;) En Yra måste du ju med på!

2012-10-21 @ 21:17:03
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback