GRÖNA TIGER

Tillbaka i Uppsala och skolan. Efter en trevlig och lugn helg hemma hos mamma och pappa så var jag ändå glad att vi fick sovmorgon från skolan. Istället för att börja 10 började vi kl 14.00, dock var vi tvungna att gå till kl 18.00 på kvällen, lite jobbigt. Eftersom jag inte hunnit med att laga matlåder (har ingen mat hemma efter att jag varit så länge i Skellefteå) så blev det fusk och köpa med mig lite färdigmat. 
 
 
 
 
 
*När man är trött efter att ha läst dikter, när tankarna är upprörda, när man lyssnar till en sång, när sången är slut, en dag med små regnskurar, check :)
 
 
 
Till middag köpte jag en lax och spenat pasta, seriöst det fanns tre, bara 3st bitar i hela pastan, surt :/ och snålt.
 
Under kvällen blev det att ge sig på dom texterna (dikterna) vi har fått av läraren, tycker jag börjar få koll på det här, men det är fortfarande som ett virrvarv i huvudet på mig. Tur att jag köpte Cosmopolitan innan jag drog hem, var verkligen bara så härligt att få slappna av med lite rolig läsning och en kopp te, och ja självklart mina Apelsin/Chokladmuffins, Jennys recept :) 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

De där muffinsarna såg ju supergoda ut! Du får bjussa mig på det någon gång ;)

2012-10-03 @ 20:44:17
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback