HELGEN MED SYRRAN

När mamma och pappa var borta nu förra veckan så var jag hemma med min lillasyster (ja och lillebror, men han gömde sig bara i källaren). Hur som helst så hann vi ju med att hitta på en massa bus ;) Hyra film och äta massa godis (blev väl storsyster som åt eftersom min lillasyster inte äter godis?) Blev även lite myskvällar när Jenny kom förbi, dock fick hon inte vara med på paranormal activity, Clara alltså. Vi for upp på solbacken där vi köpte lego åt lillasyster och ursnygga skor åt storasyster ^^ Sen var vi även och hälsade på i stugan och grillade korv, Molle var även med på ett litet hörn här och där :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nej gud nu blev jag riktigt sugen på att bada och grilla korv, vart tog sommaren vägen, buhu. Nä som tur är har Emelie redan lovat mig att vi faktiskt ska grilla korv innan det blir för kallt, jag ska hålla henne på orden. Och bad tror jag att jag kommer göra innomhus framöver, är ingen människa som badar i isvakar. Eddahallen nästa.

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Mycket snygga skor! ;D
Wow, var det verkligen så varmt att ni kunde sitta barbent och doppa fötterna i vattnet? =O
Ja självklart att vi måste grilla! Vi skulle kunna åka till det där sjön och stranden "Lyssnaängen" och grilla där, skulle ju vara mysigt! =)

2012-10-03 @ 20:30:42
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback