HÖST

Var på en liten undersökning/test på Blåsenhus där allt psykologifolk håller hus. Bästa med dom är att dom i utbyte för en halvtimmes lekande ger oss biobiljetter, och sjävklart gör man väl det. Det här testet var faktiskt lite svårare än de andra jag varit på. Man skulle försöka se 'mönster' typ ett sånt där logik/matte test, ja dom kommer garanterat skratta när dom går igenom mitt..
  Jag gick även in på stan för att köpa mig lite fler skrivblock, eftersom jag lyckas missa alla utdelningar på skolan av någon anledning. Eftersom klockan hann bli rätt så mycket orkade jag inte gå hem och fixa lunch så det blev fusk och gå på Subway. Det var rätt varmt ute så jag satte mig i parken vid ån, inte det smartaste kanske, det tog 2 sekunder innan hela stans fåglar satt vid mina fötter.
 
 
 
 
 
 
 
 
Just nu är det verkligen fint här i Uppsala, ja om man bortser från vädret. Tänkte mer på att typ allt är så färggrant. Gick även förbi en affär som sålde pumpor, fick sån lust att köpa en och skära lite i, gissar att det får bli vid halloween :)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Mysiga bilder =)

2012-10-21 @ 21:18:05
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback