JUL PÅ IKEA

Varje söndag är det brunch på IKEA. Fast otroligt mycket mat att välja på. Allt från mackor och det vanliga fil och flingor, till den mer matiga Amerikanska frukosten med pannkakor, äggröra, bacon och korv. Fanns även efterrätt, mums :)
 Efteråt blev det lite shopping och surprise surprise hade IKEA redan börjat med sin julpyntning, jag menar hello det är bara oktober. Men sjävklart kunde jag inte låta bli att handla lite julgrejer eftersom av erfarenhet vet jag att alla grejer brukar vara slut när man väl vill ha dom, men köpte för det mesta ljus, vilket går använda närsom, och det gör ju inget om dom råkar dofta lite jul ^^
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dom sålde ut kuddar för 19kr, Emelie sa att dom tydligen kostat 129kr, så det var ju ett klipp :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja just ja fick ju faktiskt med mig pepparkakor hem, lite får man faktiskt fuska ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Supermysig dag :3

2012-10-22 @ 00:15:47
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback