LOST I STOCKHOLM

 
Var ju på marknad i Stockholm, Solna med Emelie, Annika och Annika's kompis Delilah. Det var en sån här rolig sak som man egentligen aldrig skulle tänka på att göra eller ens veta om, om man inte hade kompisar som hade koll på sånt här. Även om det blev att stiga upp före 8 för att hinna med tåget så gick det ändå rätt bra, fick ju i mig lite kaffe så det hjälpte ju. Först var vi på en väldigt stor loppis, och det första jag sa till Emelie var att hon skulle slå till mig om jag började kolla på prydnadshundar/katter, dom är ju bara så söta. Dock var jag väldigt duktig och petade (knappt på) djuren utan hittade annat jag ville ha. Dock blev jag riktigt sur när en gumma inte ville sälja sin gamla väska till mig, tyckte den var alldeles för dyr. Efteråt tog Annika med oss till en second hand shop som låg typ en halvtimma bort. Det började märkas att vi inte fått i oss lunch, blev några flummbilder ^^
 
 
 
 
 
Vem säljer sin gamla uppblåsbara K-docka?
 
 
Åh just ja hittade så coola skor, tjejen hade klistrat fast serietidningar på ett par högklackade skor, ville så ha.
 
 
 
 
 
 
Blev en liten stödkorv innan vi drog iväg till nästa ställe.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Okej bara så ni vet så är det här flummet börjar, vi vet dock hur man bjuder på sig själv ^^
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vem fan skulle köpa den här alltså?
 
 
 
Av någon anledning fick jag för mig att prästen skulle få sitta där i och skämmas... Han sitter nog fortfarande där.
 
 
 
 
Nä fy fan... no comment här alltså!
 
 
Vi åkte in till centrum sen för middag och hittade ett par coola dudes som åkte snowboard mitt på torget..
 
 
Några killar som faktiskt var coola var dom här. Dom gjorde dessa underbara målningar med sprayburkar, tell me how that is even possible?
 
 
 
 
 
Sen lyckades jag få med tjejerna på Mongolian BBQ, kan inte beskriva hur jäkla gott det var :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här är några av mina fina fynd, blev inget överdrivet slös, och är riktigt nöjd med sakerna jag hittade :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Haha hoppas nu inte Jenny läser bloggen, dock tror jag inte det. Men hittade faktiskt några presenter till hennes lilla bäbis. Verkligen ALLA sålde barnkläder, men eftersom vi inte vet om det är en tjej eller kille så var det svårt att köpa neutrala kläder. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Så härlig dag, måste vi göra om! =)
Och bilderna alltså, hahaha, priceless! <3

2012-10-22 @ 00:12:59
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback