PLUGG & ÄNNU EN BILJETT

 
Nä det här börjar ju bli löjligt, en till biobiljett? Hehe som sagt man jobbar ju hårt. Dock höll jag på att få panik den här gången, för nu var jag faktiskt tvungen att göra något. Och vad var jag tvungen att göra?? RÄNKA MATTE. If you know me, then you know math is not my thing. Pratade med Emelie om det (som också gjort testet) och vi sa att våra föräldrar är rätt duktiga som hjäpt oss med matte genom åren eftersom jag i princip börjat glömma allt. Dock de senaste åren har vi ju blivit skickade till Peter (grannen som är mattelärare). Haha sa till Emelia att när vi får barn lär vi antingen få gå kvällskurser i matte eller gifta oss med en mattelärare! ;)
Men hoppas som fan att jag svarade rätt på frågorna nu, så svårt ska det väl inte va eller?
 
 
 
Exactly, I mean why the fuck does math problems never make sense?
 
 
Men fick då min jäkla biobiljett i alla fall, that's all that counts.
 
 
Var även duktig och satt kvar på skolan i drygt 4 timmar och pluggade.
 
 
Fina bilder blir det när man joinar folket på instagram ^^
 
 
Åh och såg den här när jag gick hem på eftermiddagen.. Någon som tappat bort sin valp. Gud jag skulle gråta floder om Molle försvann, saknar verkligen honom. Hoppas den komme tillrätta nu bara.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Ehm, Emelia?? =P
Sjukt jobbigt test, men men, vi fick ju en gratis biobiljett iaf ;) Tänk såhär: en biobiljett kostar ungefär 100:- och testet tar ungefär en timme, så det är 100:- i timlön för att bara sitta på arslet och svara på frågor, hehe ^^

2012-10-22 @ 00:21:32
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback