SEX AND A BIRTHDAY PARTY

 
Ja det har varit en ordentligt produktiv vecka. Eftersom jag i princip har ingenting att göra på dagarna drog jag ut till IKEA för att plugga lite. Och självklart blev det lite gott för att orka med :) Efter ett tag kom det ett par killar och satte sig bredvid mig, vet inte riktigt hur gamla dom var men kring 14 eller så. Efter ett tag var jag tvugen att ta ut ena hörluren och tjuvlyssna. Haha dom pratade tjejer, och ursäkta men undra om dom där småpojkarna verkligen är så 'coola' som dom får sig själv att låta. Ja kan ju nämna att ämnet var sex, dock inte sitt egna sexande utan någon kompis som 'hade en brud som han satte på varje helg', haha så otroligt kul jag hade.
 
 
 
 
 
 
Tre sidors texten om feminism, miljö och bla bla bla som jag måste översätta tills på måndag, fun but slow,
 
 
Sen när jag drog hem så gick jag rakt in på ett födelsedagsparty. Habiba min korridorskompis fyllde nämligen 22 och skulle ha en massa kompisar över. Så jag och Vanessa (en annan korridorskompis) hjälpte henne att förbereda lite. Vi blev även inbjudna att stanna, så helt plötsligt satt jag med ett supertrevligt gäng tjejer och åt tårta. Så trevlig, oplanerad kväll. Är verkligen glad att vi börjar få rätt trevligt gäng här i Korridoren, mycket mysigt, kan det bero på att vi nu är 5 tjejer och bara 3 killar? (som jag inte sett sen dagen jag flyttade in igen). Trevlig kväll hur som helst :)
 
 
 
 
 
 
Födelsedagsbarnet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Haha, tjuvlyssna är ju alltid nice xD
Så trevligt att bara snubbla in på lite födelsedagskalasande ^^

2012-10-22 @ 00:23:31
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback